2023 – 2/52

Week 2 – 9 t/m 15 januari

Laten we starten met een kleine reflectie van de week.

Heb ik gewerkt aan mijn doelen? Zo ja, hoe?
Vorige week was ontzettend druk en had ik echt nergens zin in. Ik heb wel getraind, maar iets minder dan normaal (4x – wat alsnog prima is natuurlijk).

Selfcare avondje is wel gelukt! Dat was ontzettend fijn. Lekker met een maskertje op genoten van een serie, dus dat was top.

Hoe kan ik het deze week beter doen?
Het klinkt stom, maar de week goed plannen (dit doe ik altijd op zondag en heb ik gisteren ook gedaan) en mij hier echt aan houden. Vaak wil ik in de ochtend trainen en denk ik “oh dat doe ik later wel, want dan heb ik ook 1,5 uur tijd”, maar dan merk ik toch dat het net niet uit komt of ik juist geen zin meer heb. Get it done early in the day! (Dat helpt echt voor mij).

Het is zo belangrijk om consistent te blijven en niet op te geven. Vaak gaat het rond deze tijd al mis met ‘goede voornemens’, maar natuurlijk ga je dagen hebben die minder zijn of waarop je te druk bent. Belangrijk is dat je vervolgens weer start en niet blijft hangen in het ongewenste gedrag. Dat kun je! 

Elke week wil ik ook een receptje erbij gaan plaatsen (of andere eet ideeën), zodat je zelf ook wat inspiratie op kan doen voor eten. Het receptje van vandaag is echt m’n favoriete ontbijtje van het moment.

RECEPTJE VAN DE WEEK – havermout (ontbijt) koekjes! 

  1. Prak de banaan en mix alles door elkaar. 
  2. Maak hier 2 grote of meerdere kleine koekjes van.
  3. Bak de koekjes in de airfryer op 200 graden (2 grote koekjes duren ongeveer 15 minuutjes, maak je meerdere kleinere kan het zijn dat het binnen 10 minuutjes al klaar is). Geen airfryer? Oven kan ook! Het duurt dan wel ietsjes langer.
  4. Geniet ervan! Je kan er wat pindakaas op doen, besjes bij eten of gewoon los as is (dat laatste doe ik altijd).

Zorg er deze week voor dat je lekker doorpakt en niet opgeeft. Vanaf morgen is het weer lekker weer en is “Blue Monday” voorbij (al vind ik deze dag helemaal niet zo blue, het is prima – op de regen na). 

Mocht je bepaalde vragen hebben waar je een antwoord op wil, laat dat gerust achter in de comments of stuur je vraag via het contactformulier! Dan kan ik deze later behandelen of je persoonlijk een berichtje sturen! 

Love, Iris 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

FRee pdf download

Mini food guide

In 6 stappen bewuster eten! In deze mini food guide vind jij alle tips om te starten met een bewustere leefstijl.

Ik houd je op de hoogte van alle ins en outs van IVK lifestyle.

Afmelden voor de emails kan op ieder moment